|Terkini dari milan|

1. Amihana: Nilai Sekeping Hati 56 was the last post. New entry? Ntahla... (- . -')
2. SUS - dihentikan untuk seketika.
3. ABB - sedang dirombak. Progress may be updated.

Followers

Sunday, March 6, 2011

Ampun & Maaf Teman2

Mumbling o milanhawkin at 10:12 PM
Yup, milan nak mintak ampun dan maaf dari teman2 semua. Milan sungguh la takde masa nak update blog milan. Dengan Amihana yg tertangguh entah dah berapa lama, si Lana pulak tak kuar2. Mesti ramai yg merungut (errr.. ramai ker?).

Maaf sangat2. Bukan milan sengaja nak mendera korang. Milan sedar, tanpa korang milan ni bukanlah siapa2. Bukan niat di hati nak hangat2 t*** ayam jugak... dari dulu milan memang suka menulis tapi bila kepala milan pening dengan macam2 tanggungjawab, idea milan tak keluar2.

Betul ni, maafkan milan yer kawan2. Milan akan sambung bila milan terdaya nak sambung. Milan bukan nak bersara terus, jadi jangan risau. Yang rindukan Amihana: Jangan kecik ati. Jangan marah2. Jangan benci milan. Milan sayangggg korang sumer.

2 demented soul(s):

Anonymous said...

its okie,,no biggie la,,take ur time,,asalkan MILAN xprivatekn belog ni hehe,,lmbt pn xpa,,bak kata omfuteh~~~better late than never muhahaha,,daku snggup ja tggu next n3,chayok2 ganbate MILAN

Ibu Hafiz said...

Takperlah Milan...pergilah bertapa @ tuntut ilmu dulu...bila dah sarat dgn idea dan semangat baru, sambunglah menulis lagi... kalau rindu2 akak bacerlah novel2 Milan sebelum ni buat pengubat rindu... :-) Semoga terus berkarya....

 

thydivaontheloose... tempat ambe jadi minah jiwang Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review