|Terkini dari milan|

1. Amihana: Nilai Sekeping Hati 56 was the last post. New entry? Ntahla... (- . -')
2. SUS - dihentikan untuk seketika.
3. ABB - sedang dirombak. Progress may be updated.

Followers

Monday, July 23, 2007

::Kusimpul Mati - 40::

Mumbling o milanhawkin at 1:26 PM
“Sayang, petang ni kita pergi ke rumah Mama terus dari office ye. Pukul 5 abang datang jemput” pesan Amirul pada isterinya sewaktu menghantarnya ke office. Dengan berat hati, Mila mengangguk. Memang semalam Mama sudah berpesan mahukan mereka datang singgah ke sana. Katanya sudah lama tak jumpa. Yelah, hati orang tua kenalah jaga. Baru saja dia mahu keluar dari perut kereta, Amirul menarik tangannya.

“Tak nak salam abang dulu ke?”

‘Perlu ke?’ hampir saja kata2 itu terlepas dari bibirnya. Mujur dia sempat menahan mulut celuparnya. Dengan malas, dicapainya tangan Amirul dan mencium sekilas.

“Lepaslah. Saya nak masuk office pulak ni” ujar Mila sambil cuba melepaskan tangannya dari pegangan Amirul. Geram betul! Dahlah tadi paksa orang naik kereta dia, konon nak hantar la tu. Pastu paksa orang salam2 dengan dia pulak. Sekarang, tak nak lepas pulak tangan orang. Mengada2 la dia ni.

“Kiss me first” Amirul menyungging senyum nakal.

Bulat mata Mila memandangnya. Dia ni...!!

“Tak naklah” bentak Mila. Dibiarkan Amirul memegang tangannya. Peganglah sampai ke petang pun. Tak masuk kerja pun takpe. Ada ke suruh orang cium2 dia kat sini. Dibuatnya nampak dek bebudak office, tak ke naya. Dahlah diaorang tak tahu aku ni dah kahwin. Terus kena cop perempuan murah karang.

“Kenapa? Takut orang nampak ekk” Amirul tak sudah2 mahu mengusik. Dielus2 tangan Mila dengan mesra. Meremang bulu roma Mila dibuatnya.

“Ye la. Saya tahu la awak ni tak malu, tapi saya ni ha yang malu”

“Tak kira. Nak kiss gak” Amirul sudah mula merengek. Mila menjeling geram. Apa punya teruk perangai orang tua ni!

“OK, OK! Pejam mata”

Dengan patuh, Amirul memejamkan mata dan menyuakan mukanya. Senyum di bibirnya tidak pupus membuat Mila bertambah geram. Puas hati agaknya bila Mila menurut kehendak hatinya.

Mila merapatkan bibirnya pada pipi Amirul dan ‘CUPP’. Untuk seketika Amirul lupa pada tangan Mila yang digenggamnya dari tadi, mengusap pipinya dengan tidak puas hati. Sepantas kilat Mila membuka pintu kereta dan melangkah keluar.

“Mila, that was not a kiss” Mila hanya menjelirkan lidahnya dan terus menutup pintu kereta. Hatinya puas dapat mengenakan Amirul. Itulah, mengada2 sangat. Ingat ini USA ke nak cium2 depan orang ramai. Walaupun hubungannya menghalalkan, tak bermakna mereka boleh tunjukkan benda2 intim macam tu pada orang luar.

“Yang kau sengih sampai ke telinga pagi2 buta ni kenapa?” tegur Hani yang menyaingi langkahnya. Mila sedikit tersentak mendengar suara Hani. Aiseh, dia nampak ke aku tadi? Tapi, kalau dia nampak, takkan la dia nak tanya kenapa pulak kan?

“Takde pape la...” dalih Mila, cuba memulihkan warna wajahnya saat itu.

“Eleh, mesti ada apa2 ni. Nampak ceria jer. Berseri je muka kau. Hmm... Dani ajak kau kahwin ke?”

“Ish, hang gila kaa. Aku kan...” kata2 Mila mati di situ bila telefonnya berbunyi. SMS! Mila membuka kotak message. Nama Amirul tertera di skrin telefon bimbitnya.

‘Main tipu ye. Malam karang, siaplah baby. Abang akan balas’

Wah, berdendam nampak. Mila tersengih lagi. Hani pula masih berkerut dahi.

0 demented soul(s):

 

thydivaontheloose... tempat ambe jadi minah jiwang Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review