|Terkini dari milan|

1. Amihana: Nilai Sekeping Hati 56 was the last post. New entry? Ntahla... (- . -')
2. SUS - dihentikan untuk seketika.
3. ABB - sedang dirombak. Progress may be updated.

Followers

Monday, July 23, 2007

::Kusimpul Mati - 45::

Mumbling o milanhawkin at 1:30 PM
:Minggu Kedua:

Keadaan masih lagi sama. Amirul masih lagi dingin. Dani pula sudah semakin jarang menelefonnya semenjak kejadian minggu lepas.

Mila termangu sendiri. Salah dirinyakah? Semua yang berlaku ini sudah menjadi bebannyakah? Semua ini sudah lari jauh dari rancangan asalnya. Berkali-kali dia mengingatkan diri sendiri, bahawa apa yang terjadi sekarang ini adalah berpunca dari Amirul sendiri. Dan apa yang dilakukannya sekarang adalah jalan terbaik untuk membebaskan dirinya dari belenggu hidup yang tak diingininya. Membebaskannya dari Amirul. Betulkah? Betulkah ini yang dimahukannya?

Arghh.. rasa mahu hilang akal pun ada rasanya bila asyik memikirkan hal ini. Sudahlah Amirul hanya tahu membatukan diri bila bersama dengannya. Nasib baik juga Amirul berubah menjadi dirinya bila Papa dan Mama datang menziarahi mereka. Malah jika Alia ada pun, Amirul akan berubah menjadi romantis. Kenapa dia rasa rindu pada saat-saat sebegitu?

Mila melepaskan keluhan yang panjang. Rasa pilu menyelimuti hatinya saat ini. Amirul masih lagi belum mahu tidur sebilik dengannya. Walau separuh dari dirinya terasa amat lega, tetapi separuh lagi rasa begitu berkecil hati. Amirul sudah tak mahukan dirinya! Sedih...

0 demented soul(s):

 

thydivaontheloose... tempat ambe jadi minah jiwang Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review