|Terkini dari milan|

1. Amihana: Nilai Sekeping Hati 56 was the last post. New entry? Ntahla... (- . -')
2. SUS - dihentikan untuk seketika.
3. ABB - sedang dirombak. Progress may be updated.

Followers

Sunday, October 7, 2007

Dia Milikku - 16f

Mumbling o milanhawkin at 10:28 AM
Shaira membelek2 cincin di jari manisnya. Cincin pertunangannya. Bibirnya asyik terukir senyum manis sepanjang hari.

"Terima kasih, sayang. Terima kasih kerana sudi terima abang" ucap Fakhrul ketika menelefonnya semalam. Shaira hanya tersenyum simpul dengan wajah memerah. Dia bahagia, teramat bahagia. Jalinan cinta mereka akan menjadi suatu ikatan yang halal tidak lama lagi.

"Rasa tak sabar je nak jadikan sayang milik abang yang sah" Ah, romantisnya Fakhrul. Setiap kata2nya membuai2 perasaan gadis itu. Kalau boleh, dia mahu hanyut untuk selamanya dalam lautan kasih Fakhrul yang tiada berpenghujung itu.

"Sayang abang tak?" soal Fakhrul dengan suara romantisnya lagi. Semakin merah pipi Shaira walaupun Fakhrul tiada di hadapannya. Seakan terbayang2 lesung pipit indah yang biasa menghiasi wajah tampan itu.

"Ish, apa la abang ni. Takkan nak tanya soalan tu lagi"

"Abang suka nak dengar. Cakaplah, sayang abang tak?" Fakhrul mendesak manja.

"Hmm... entahlah..." Diam. Nampaknya usikan Shaira dianggap serius oleh Fakhrul.

"Ira tak sayang abang? Betul ke? Ira tak sudi dengan abang? Ira..." suara Fakhrul seakan begitu menggelabah, begitu takut. Shaira hampir saja tergelak tapi di tahan saja.

"Abang, tenang dulu. Ira gurau je la. Mestilah Ira sayang abang, cintakan abang. Kalau tak, takkanlah Ira terima pinangan abang tu"

"Jangan gurau macam tu lagi, sayang. Sampai bila2 pun, Ira milik abang kan?" lemah saja Fakhrul bersuara.

"Hmm... sampai bila2"

"Sampai bila2 pun, abang hanya akan jadi milik Ira. Dan Ira hanya milik abang seorang" ikrar itu seakan meresap ke dalam jiwa mereka, sedalam2nya.

0 demented soul(s):

 

thydivaontheloose... tempat ambe jadi minah jiwang Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review