|Terkini dari milan|

1. Amihana: Nilai Sekeping Hati 56 was the last post. New entry? Ntahla... (- . -')
2. SUS - dihentikan untuk seketika.
3. ABB - sedang dirombak. Progress may be updated.

Followers

Tuesday, September 25, 2007

Tajuk belum ada... tapi jalan citernyer dah ada...

Mumbling o milanhawkin at 4:40 PM
Sayang
Cintaku ini kau anggap melukut di tepi gantang
Kasihku ini ibarat pasir pantai yang melekat pada seluarmu
Andai ada peluang
Kau memang inginkan aku pergi jauh darimu
Andai ada peluang
Kau ingin sekali menjauhkan aku darimu
Dendammu itu, kenapa lampiaskan padaku?
Bencimu itu, kenapa hamparkan padaku?
Bukan aku yang melakarkan parut itu
Bukan aku yang melarik luka itu
Sekuat mana cintaku ini padamu
Sekuat itulah bencimu padaku
Salah akukah kiranya aku tak mampu mencabut akar2 cinta ini dari terus tumbuh subur
Salah akukah jika kasihku ini ibarat cermin yang mempamerkan segalanya tanpa sembunyi
Salah akukah, sayang jika hati ini hanya mengalunkan irama cinta untukmu
Salahku, kerna terlanjur mencintaimu
Salahmu, kerna tak pernah mahu menjadi jauhari
Salahku, kerna berpegang pada ikatan cinta yang suci
Salahmu, kerna menurut kata hati
Maka dengan itu, kiranya kita sama2 bersalah

0 demented soul(s):

 

thydivaontheloose... tempat ambe jadi minah jiwang Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review